Методичне об’єднання вчителів біології, хімії, природознавства
26 лютого 2020 р. на базі НВК «Кременецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 – ДНЗ» було
проведено методичне об’єднання вчителів біології, хімії, природознавства на
тему «Використання інноваційних освітніх технологій на уроках біології й
екології, хімії та природознавства в контексті реалізації нового змісту
природничої освіти».
Панораму творчості педагогічної
майстерності вчителів НВК «Кременецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 – ДНЗ» розпочала заступник директора Алла Марченко,
яка представила присутнім кожного зі своїх колег-природничників, виділяючи здобутки
кожного на педагогічній ниві, досягнення їх вихованців.
На інноваційних технологіях
навчання в сучасній школі, їх особливостях, методології використання акцентувала
методист відділу освіти Кременецької міської ради Людмила Тимчук.
Формуванню екологічної
компетентності учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання під час
вивчення біології та екології, природознавства приділила увагу у своєму виступі
учителька Тетяна Ляхович. Педагог продемонструвала проєкти вихованців, виконані
на різні теми, провела майстер-клас із використання цікавих ігор, прийомів
технології розвитку критичного мислення школярів.
Досвідом використання новітніх
підходів та ІКТ-технологій під час навчання хімії та біології як умови
зростання педагогічної майстерності поділилась Олена Корчевська. Присутні
колеги мали змогу зазирнути у методичні кейси, створені самостійно, а
також побачити як, які і на яких етапах
уроку використовуються сучасні візуальні засоби навчання у модернізованому
хімічному кабінеті. Проте, у виступі було зазначено, що не варто повністю
заміняти живий експеримент на віртуальний, якщо є можливість його виконання на
уроках чи у позаурочний час.
Як використовує інноваційні
технології та їх елементи на уроках природознавства та біології презентувала
Марія Боболінська.
Присутні вчителі природничих
дисциплін підбили підсумки участі школярів в обласних етапах предметних
Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсі-захисті науково-дослідницьких
робіт учнів-слухачів МАН України, окреслили нові орієнтири участі у природничих
конкурсах, акціях, проєктах.
Немає коментарів