Методичне об’єднання вчителів біології та хімії
22
лютого на базі Кременецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 було
проведено методичне об’єднання вчителів біології та хімії закладів загальної
середньої освіти м. Кременець на тему: «Сучасний урок: пошуки і знахідки».
Про шляхи удосконалення сучасного
уроку як засобу розвитку творчої особистості учня висловилась методист відділу
освіти Кременецької міської ради Людмила Трохимівна Тимчук.
Присутніх
колег у подорож картою особистого зростання запросила учитель хімії
Кременецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Валентина Романівна
Ткач. У переглянутому відеорезюме можна було почути її педагогічне кредо, міркування
щодо особливостей навчання та виховання молоді, побачити різні форми роботи з
дітьми, цікаві фрагменти уроків та позакласних заходів, дізнатися про
досягнення юних хіміків у конкурсах, олімпіадах тощо.
Учитель
біології та екології цього ж закладу Олена
Василівна Олійник представила свою майстерність філософсько-педагогічною
мозаїкою. Досвід її багатогранний: цікаві уроки, використання різних методик
навчання, творчі позакласні заходи, плідна науково-дослідницька робота з
учнями-слухачами МАН України, висока
результативність участі у природничих конкурсах, олімпіадах. Олена Василівна
бере активну участь у вивченні та поширенні передового педагогічного досвіду,
розробці проектів у складі творчої групи вчителів біології Тернопільської
області.
Запрошені вчителі
відвідали інтегрований урок хімії та біології у 10 класі на тему: «Жири як
представники естерів. Класифікація жирів, їх властивості», які провели учителі
В.Р.Ткач та О.В.Олійник.
Десятикласники вивчали новий
матеріал через призму улюбленого багатьма продукту - шоколаду: занурювались в
історію відомих світових фабрик з виготовлення цих солодощів, знайомились зі
складом та їх властивостями, які перевіряли на віртуальних і демонстраційних
дослідах, підраховували підприємницькі аспекти щодо виробництва, застосовували
знання англійської мови… Урок пройшов жваво, пізнавально, позитивно емоційно.
Хімічний кабінет, де
проводилось відкрите заняття, віднедавна укомплектований ноутбуком та проектором.
Присутні побачили в дії також документ-камеру, яка дає можливість знімати,
збільшувати і відразу проектувати демонстраційні досліди та їх перебіг на
екран.
У ході
обговорення педагоги-природничники висловилися щодо актуальності та
необхідності впровадження нових технологій у методику викладання уроків хімії
та біології, поділились власними напрацюваннями щодо проведення інтегрованих
уроків тощо.
Немає коментарів