Header Ads

Семінар «Вектор розвитку психологічної служби в умовах реформування освіти»


24 квітня 2018 року  психологічна служба м. Кременець  на обласному семінарі методистів та психологів в ТОКІППО презентували свій досвід роботи. Тема семінару: «Вектор розвитку психологічної служби в умовах реформування освіти».
Завідувачка «Центру практичної психології та соціальної роботи» ТОКІППО Коротюк З.М. привітала психологів з професійним святом, яке відмічали 23 квітня та розповіла про новації та реформи роботі у психологічної служби.
 З досвідом роботи психологічної служби м. Кременець «Інноваційні технології психологічного та соціального супроводу освітнього процесу нової української школи» поділилася методист МК відділу освіти Кременецької міської ради Шевчук Л. Ф.
Практичний психолог Кременецької ЗОШ І-ІІІ ст. №4 – Герасимович Н.В. ознайомила представників психологічної служби Тернопільської області із використанням зарубіжного досвіду, зокрема досвіду польських психологів з питань психологічної корекції поведінки дітей з вадами мовлення «Впровадження зінтегрованого підходу до навчання і виховання дітей з особливими потребами за досвідом реабілітаційного центру м. Замосці у Польщі. Використання методів альтернативної комунікації у роботі з дітьми з особливими потребами».
На психологічному практикумі подарували масу позитивних емоцій виконанням «Східного танцю» Штогун О. О.,  практичний психолог НВК «Кременецька гімназія – ЗОШ І ст.»,  і Альонова В. Л.,  практичний  психолог ЗДО №5 м. Кременець, які познайомили з практичним досвідом застосування танцювально-рухової терапії для зняття тілесних та психологічних затисків,  профілактиці психосоматичних захворювань у педагогів.
Практичний психолог-методист Кременецької ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Кравчук Г.Б. познайомила учасників семінару із теорією множинного інтелекту, його актуальністю для особистісно-орієнтованого навчання  НУШ та допомогла колегам продіагностувати види свого інтелекту.
         На завершення  учасники відпустили свої емоції та відчули насолоду від  тимбілдингу та командної гри  «Бочча», яку використовують Герасимович Н.В. та Кравчук Г.Б.  у корекції психофізичного розвитку учнів інклюзивних класів.






Немає коментарів

На платформі Blogger.